Korpus bibliotekarstva

Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 687 v sobesedilu:

Težave bibliotekarjev so lahko: pomanjkanje znanja o različnih posebnih potrebah uporabnikov in njihovem vplivu na posameznika in njegovo funkcioniranje; pomanjkanje znanja o posebni opremi in pripomočkih za uporabnike s posebnimi potrebami v knjižnici (če to knjižnica nudi ali ne); pomanjkanje izkušenj pri delu z uporabniki s posebnimi potrebami; pomanjkanje časa za uporabnike s posebnimi potrebami; pomanjkanje programov izobraževanja in usposabljanja za delo z uporabniki s posebnimi potrebami; pomanjkanje virov; pomanjkanje znanja o načinih komuniciranja z uporabniki s posebnimi potrebami; pri poznavanju postopkov in politike knjižnice o zagotavljanju prilagoditev uporabnikom s posebnimi potrebami; nezanimanje za tovrstno problematiko (druge prioritete knjižnice); vpliv na ostale uporabnike knjižnice (sum negativnega vpliva); vprašanja, povezana z varnostjo in zdravjem (Burgstahler, 2008; Hurst, 2006). Na podlagi prejetih odgovorov lahko oblikujemo načrt usposabljanja in identificiramo katera so tista področja, kjer se bibliotekarji počutijo negotove ter si želijo izvedeti več. 4.3.2 Načrtovanje Ko ugotovimo potrebe zaposlenih po usposabljanju, se lahko lotimo konkretnega načrtovanja. Pri tem je treba ugotoviti kdo je ciljna publika, kdo bo izvajal usposabljanje, v kakšni obliki in kako ga bomo izvajali ter kdaj in kje bo potekalo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA