Korpus bibliotekarstva

Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 735 v sobesedilu:

Nekateri so sicer dobro informirani, lahko pa bi izboljšali svoje komunikacijske sposobnosti, da bi bili z uporabniki s posebnimi potrebami učinkovitejši. Pomembno je tudi, da imajo vsi bibliotekarji priložnost, da spregovorijo o svojih zadregah in strahovih o posebnih potrebah (Murray, 2000). V grobem bi lahko vsebine za usposabljanje razdelili na naslednje vsebinske sklope: vsebine s področja ozaveščanja in senzibilizacije o uporabnikih s posebnimi potrebami (primer: sprememba odnosa), značilnosti in prepoznavanje različnih uporabnikov s posebnimi potrebami ter poznavanje težav, s katerimi se lahko srečujejo v knjižnici (primer: simulacijske vaje), načini prilagajanja gradiva, storitev in okolja za uporabnike s posebnimi potrebami, oprema in posebni pripomočki v knjižnici za uporabnike s posebnimi potrebami (primer: poznavanje podporne tehnologije, pripomočkov in alternativnih formatov), načini komuniciranja in sporazumevanja z uporabniki s posebnimi potrebami ter druge oblike usposabljanja, glede na zaznane potrebe in želje udeležencev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA