Korpus bibliotekarstva

SMERNICE ZA PRIDOBIVANJE DOMOZNANSKEGA GRADIVA V SPLOŠNIH KNJIŽNICAH. Knjižničarske novice, 2007, 3, poved 25 v sobesedilu:

Zato je za neformalne oblike pridobivanja izredno pomembno, da knjižnica v svojem okolju in pri producentih ustvari in kontinuirano krepi prepoznavnost ustanove oziroma domoznanske dejavnosti, predvsem njeno funkcijo zbiratelja in hranitelja tako njihovih rezultatov ustvarjanja kot tudi domoznanskih informacijskih virov, ki so pomembni za proučevanje njihovega delovanja kot enega od pomembnih sestavnih delov mozaika, ki pričajo o kulturno zgodovinskem utripu kraja v preteklosti in danes. Splošna knjižnica naj se te naloge v svojem okolju loti s strateško organiziranim pristopom, tudi z metodami nabavnega marketinga. Množico različnih ustvarjalcev domoznanskega gradiva obravnavamo kot dragocene potencialne ponudnike na trgu, ki jih lahko nagovarjamo: - z organizirano promocijsko akcijo (mediji, promocijski materiali); - z neposrednim nagovorom, pri čemer lahko: - organiziramo lastno kvalitetno bazo podatkov potencialnih ponudnikov domoznanskega gradiva na svojem območju, ki jo je potrebno redno ažurirati - Naročimo lahko izpis podatkov iz Poslovnega registra Slovenije Agencije Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES http://www.ajpes.si/ ), ki zbira tovrstne informacije.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA