Korpus bibliotekarstva

Novljan, Silva: UČINKOVITOST MERJENJA USPEŠNOSTI SLOVENSKIH SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNIH KNJIŽNIC. Knjižnica 41 (1997) 1, stran 7-18, poved 97 v sobesedilu:

Standard postaja v razvitih knjižničnih sistemih celo nepomemben v tej vlogi, mnogi strokovnjaki pa priporočajo več vodenja in manj administriranja, financiranje programov namesto ustanov in opozarjajo, kakor tudi Lynch (1996, str. 8), da dobiva standard izrazito vlogo priporočila in ne pravila in se mora vodenje nasloniti na proučevanje potreb, določanje prioritet in orodij za zadovoljevanje potreb okolja. Tudi pri nas se bo moralo vrednotenje uspešnosti knjižnic bolj kot dosedaj nasloniti na uporabnika. Pri tem so nam lahko v pomoč Moorovi osnovni principi merjenja: - Merjenje mora biti sestavni del vodstvenega in upravljalskega procesa Knjižnica 41(1997)1 - Postopki merjenja naj se izvajajo povezano s prikazom zadovoljevanja potreb in želja uporabnikov - S postopki meijenja moramo oceniti uspešnost znotraj stopnje dosegljivosti virov - Uspešnost mora biti merjena v kontekstu ciljev knjižnice - Splošnoizobraževalna knjižnica je splet različnih storitev - Stopnja meijenja je odvisna od tega, kako podrobno naj bo zahtevek prikazan - Primerjava je bistveni vidik merjenja uspešnosti - Osnovni principi naj bodo prirejeni lokalnim pogojem (Moore, 1989, str. 3).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA