Korpus bibliotekarstva

Bošnjak, Blanka: VLOGA MLADINSKIH KNJIŽNIČARJEV PRI RAZVIJANJU BRALNIH INTERESOV MLADIH. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 141-154, poved 62 v sobesedilu:

Največji učinek v motivaciji za branje pa dosežejo te aktivnosti tedaj, če se skupina otrok sama pripravi za pogovor z ustvarjalcem, tako da preberejo čim več njegovih del, se o njih z vodjem skupine (knjižničarjem...) o svojih vtisih in morebitnih nejasnostih pogovorijo ter pripravijo vprašanja za avtorja. Tak pogovor bo prava nadgradnja in poglobljena senzibilizacija prebranega in zelo močna odskočna deska za nadaljnje branje, saj bo lok - knjigabralec - avtor s tem v celoti razvit in zaradi osebnih čustvenih doživetij ob pogovoru zelo močno zasidran v mladem bralcu. Centralna oblika komunikacije je v tem primeru dialog, ki predstavlja dvosmerno empatično komuniciranje, pri čemer prihaja do medsebojnega vpliva udeležencev, (bralcev in avtorja).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA