Korpus bibliotekarstva

Gazvoda, Jelka: UPRAVLJANJE ČLOVEŠKIH VIROV IN RAZVOJ KARIER V VEČJI KNJIŽNICI. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 57-74, poved 26 v sobesedilu:

Tu se srečujemo z več problemi: - Ker so knjižnice večinoma precej birokratske organizacije, ki poudarjajo upoštevanje določenih proceduralnih pravil pri izvajanju svojih funkcij, se zaposleni temu prilagodijo in sčasoma izgubijo vnemo in zagnanost za inovativno razmišljanje, ker le-to ni vzpodbujano ali je celo nezaželjeno. - Stili vodenja knjižnic so večinoma usmerjeni navzven, to je v pridobivanje sredstev za poslovanje, ne pa navznoter, v uvajanje novih konceptov, utrjevanje zaupanja med vodstvom in zaposlenimi, ugotavljanje sposobnosti zaposlenih in potencialnih koristi, ki bi jih lahko knjižnica imela od njih. Vodje organizacijskih enot niso usposobljeni v veščinah vodenja, zato se bolj posvečajo strokovnemu delu, za katero odgovarjajo, kot pa svojemu lastnemu razvoju in razvoju svojih podrejenih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA