Korpus bibliotekarstva
Gradišar, Vera; Češnovar, Nada: KAJ MOTIVIRA KNJIŽNIČARJE ZAPOSLENE V JAVNIH ZAVODIH. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 75-88, poved 60 v sobesedilu:
Zeljeno reakcijo pri posamezniku bi lahko sprožili umetno, če bi ustvarili vse okoliščine, ki takšno reakcijo povzročajo. Odgovore na vprašanja, kako z umetno sproženo reakcijo doseči ustrezno delovanje, si postavljajo tudi ravnatelji oziroma poslovodje, ko ugotavljajo (Lipičnik, 1997, str. 2): - da nekateri delavci raje delajo po svoje, kakor po navodilih, - da imajo nekateri delavci vrsto idej za izboljšanje organizacije in vodenja, - da nekatere delavce dolgočasi ponavljajoče delo, - da posamezni delavci nenadoma postanejo neproduktivni, ker jih nihče ali nič ne spodbuja k delu, - da nekateri ne želijo delati za svoje "neorganizirane" vodje, - da nekateri delavci niso zadovoljni, ker ne vidijo končnih rezultatov dela, - da nekateri zamujajo s prihodom na delo in z njega odhajajo predčasno, - da delavci zahtevajo, da jih kdo posluša, če imajo probleme ali predloge za izboljšanje procesa, - da so nekateri delavci nezadovoljni s slabim orodjem ali opremo, -
da si delavci želijo raznoliko delo. Vkolikor bi v organizacijah našli odgovore na vse naštete probleme in še druge, bi seveda lahko pričakovali, da se bo uspešnost posameznikov in organizacije močno povečala.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani