Korpus bibliotekarstva

Gradišar, Vera; Češnovar, Nada: KAJ MOTIVIRA KNJIŽNIČARJE ZAPOSLENE V JAVNIH ZAVODIH. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 75-88, poved 60 v sobesedilu:

Zeljeno reakcijo pri posamezniku bi lahko sprožili umetno, če bi ustvarili vse okoliščine, ki takšno reakcijo povzročajo. Odgovore na vprašanja, kako z umetno sproženo reakcijo doseči ustrezno delovanje, si postavljajo tudi ravnatelji oziroma poslovodje, ko ugotavljajo (Lipičnik, 1997, str. 2): - da nekateri delavci raje delajo po svoje, kakor po navodilih, - da imajo nekateri delavci vrsto idej za izboljšanje organizacije in vodenja, - da nekatere delavce dolgočasi ponavljajoče delo, - da posamezni delavci nenadoma postanejo neproduktivni, ker jih nihče ali nič ne spodbuja k delu, - da nekateri ne želijo delati za svoje "neorganizirane" vodje, - da nekateri delavci niso zadovoljni, ker ne vidijo končnih rezultatov dela, - da nekateri zamujajo s prihodom na delo in z njega odhajajo predčasno, - da delavci zahtevajo, da jih kdo posluša, če imajo probleme ali predloge za izboljšanje procesa, - da so nekateri delavci nezadovoljni s slabim orodjem ali opremo, - da si delavci želijo raznoliko delo. Vkolikor bi v organizacijah našli odgovore na vse naštete probleme in še druge, bi seveda lahko pričakovali, da se bo uspešnost posameznikov in organizacije močno povečala.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA