Korpus bibliotekarstva

Matić-Zupančič, Jadranka: POMEN KADROV ZA USPEŠNO DELOVANJE ŠOLSKE KNJIŽNICE. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 123-137, poved 13 v sobesedilu:

Na državnem nivoju smo dobili analizo delovanja šolskih knjižnic v letu 1992, avtorice Silve Novljan. Šolska knjižnica vse bolj postaja informacijsko in učno središče šole in ne samo izposojevalnica knjig, od šolskega knjižničarja pa se pričakuje, da kvalitetno opravi številna dela in naloge pridobivanja, obdelave in posredovanja različnih gradiv in informacij, da v sodelovanju z učitelji izvaja bibliopedagoško delo pri pouku, da uporabnike uči različnih strategij informaMatič- cijskih spretnosti na različnih medijih, da pomaga pri učenju in samoučenju učencev in mnogokaj drugega. Torej je šolsko knjižničarstvo pri nas naredilo velik korak naprej in tudi na Dolenjskem je ta razvoj viden.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA