Korpus bibliotekarstva

Matić-Zupančič, Jadranka: POMEN KADROV ZA USPEŠNO DELOVANJE ŠOLSKE KNJIŽNICE. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 123-137, poved 143 v sobesedilu:

Seveda jih pestijo tudi številni prostorski problemi, kijih tukaj nismo analizirali. Delo šolskih knjižničarjev, pa je kot pravi Novljanova^, ko se sklicuje na De Silvo in Turriffa, "eno najtežjih in izziv knjižničarju. Za današnjo stopnjo razvoja šolskih knjižnic (pomanjkanje prostora, pomanjkanje kadra, pomanjkanje sredstev za pridobivanje knjižničnega gradiva, pomanjkanje tehnologije, predvsem računalniške in komunikacijske, pomanjkanje časa, sredstev in ustreznih programov za izobraževanje, pomanjkanje strokovnih priročnikov in navodil, nekooperativnost pedagoškega kadra, pomanjkanje znanja o uporabi knjižnice med pedagoškim kadrom ipd.) pa to velja še posebno izrazito.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA