Korpus bibliotekarstva

Matić-Zupančič, Jadranka: POMEN KADROV ZA USPEŠNO DELOVANJE ŠOLSKE KNJIŽNICE. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 123-137, poved 17 v sobesedilu:

Vprašalnik je vrnilo 15 osnovnih šol z osmimi podružnicami, ali 93,7% anketiranih osnovnih šol, ki so imele 6985 učencev in 3 srednje šole ali 60% anketiranih srednjih šol, ki so imele 3711 učencev. Zahtevani podatki iz vprašalnika so se nanašali na šolsko leto 1995/1996, primerjali pa smo jih s standardi in normativi za šolske knjižnice(Standardi, 1990) ter z rezultati analize stanja šolskih knjižnic Silve Novljan iz publikacije Šolska knjižnica v izobraževanju (za 21.stoletje), katere podatki so veljeli za leto 1992 (Novljan, 1994). Zanimali so nas predvsem določeni segmenti standardov, na primer kadrovska problematika, temeljna knjižna zaloga, prirast in urejenost gradiva (katalogi) v šolskih knjižnicah osnovnih in srednjih šol našega območja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA