Korpus bibliotekarstva
Novljan, Silva: PROFESIONALIZACIJA, POGOJ ZA USPEH. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 5-56, poved 59 v sobesedilu:
Temu primerno se povečuje število zaposlenih knjižničarjev v šolskih knjižnicah, ki zmorejo s strokovnim knjižničarskim znanjem, z njegovim permanentnim dopolnjevanjem, zadovoljevati vedno zahtevnejše potrebe svojih uporabnikov in učinkovito vplivati na rast bralne pismenosti. 2.2. Delavec v šolski knjižnici in razredna knjižnica Razredna knjižnica je za razvoj bralne pismenosti pomemben dejavnik, eden najpomembnejših razlikovalnih faktorjev med državami z dobrimi in slabimi rezultati v mednarodni raziskavi o bralni pismenosti (Elley, 1992, str, 43). V naši raziskavi se je njen vpliv potrdil kot statistično značilen, ko smo za izračun uporabili neposredno merjene točke bralnih rezultatov učencev.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani