Korpus bibliotekarstva

Novljan, Silva: PROFESIONALIZACIJA, POGOJ ZA USPEH. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 5-56, poved 6 v sobesedilu:

To ji uspeva tako, da v skladu s svojim namenom motivira posamezike in skupine, da uporabljajo njene vire in usluge, jih oskrbuje s knjižničnim gradivom in informacijami in ugodnostmi za njihovo rabo v skladu s potrebo ali željo, jim svetuje in asistira pri iskanju, izboru in vrednotenju knjižničnega gradiva in informacij, pri aktivni uporabi in predstavitvi le-tega in se aktivno vključuje v njihovo informacijsko opismenjevanje (Fjallbrant, 1990, From, 1994, Gardner, 1995, Henry, Hay, 1994, Herring, 1981, McCrank, 1992, Malley, 1984) za razvijanje kognitivnih strategij za definiranje potrebe po informaciji, za selekcijo, pridobitev, analizo, sintezo, vrednotenje in ustvarjalno rabo informacij na vseh ravneh in področjih. Sodobni razvojni cilji knjižničnega informacijskega in komunikacijskega delovanja so novi uporabniki, nova in večja ter kvalitetnejša uporaba informacijskih virov in knjižničnega gradiva. Zato knjižnica uresničuje svojo vlogo pri spreminjanju predstavniške demokracije v udeležensko in posameznikom, ki stojijo vsak dan pred problemi in vse večjo izbiro možnosti, omogoča pridobiti kvalitetne informacije za rešitev njihovih problemov, ter prispeva k razvoju njihovih sposobnosti in spretnosti na različnih področjih za vseživljenjsko in samostojno izobraževanje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA