Korpus bibliotekarstva

Zupanič, Saša: POUČEVANJE UPORABE INFORMACIJSKIH SISTEMOV, TEMELJEČE NA POZNAVANJU MENTALNIH MODELOV UPORABNIKOV. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 315-333, poved 243 v sobesedilu:

Pri poučevanju, ki temelji na konceptualnem modelu, lahko učenec po potrebi razvija lastne metode krmiljenja sistema, sicer pa je njegova pozornost v glavnem usmerjena v memoriranje možnih primerov in zaporedij ukazov / 2 / . Predlog, da naj bi gradnja in razvoj informacijskih sistemov, kot tudi programi poučevanja njihove uporabe sloneli na konsistentnih, strukturalno preprostih in lahko razumljivih konceptualnih modelih, izhaja prav iz zgornjega argumenta. Verjetno bi se s tem povečala tudi uporaba interaktivnih informacijskih sistemov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA