Korpus bibliotekarstva

Zupanič, Saša: POUČEVANJE UPORABE INFORMACIJSKIH SISTEMOV, TEMELJEČE NA POZNAVANJU MENTALNIH MODELOV UPORABNIKOV. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 315-333, poved 31 v sobesedilu:

Aplikativna vrednost takšnega prispevka ima vsaj eno prednost pred prikazom preostalih možnosti, namreč časovno. Zdi se precej verjetno, da slovenske knjižnice, ki kot del svojega delovnega plana izvajajo tudi t.i. bibliografske inštrukcije, v relativno kratkem času izboljšajo svoje poučevalne programe. Pravzaprav to ne pomeni prav nič drugega, kot z analizo preveriti doslej morda intuitivna prepričanja o uporabnikih ter rezultate nato seveda tudi vgraditi v program, mu dati konceptualni model, ki je blizu uporabnikovemu nivoju in njegovim potrebam.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA