Korpus bibliotekarstva
Zupanič, Saša: POUČEVANJE UPORABE INFORMACIJSKIH SISTEMOV, TEMELJEČE NA POZNAVANJU MENTALNIH MODELOV UPORABNIKOV. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 315-333, poved 33 v sobesedilu:
Pravzaprav to ne pomeni prav nič drugega, kot z analizo preveriti doslej morda intuitivna prepričanja o uporabnikih ter rezultate nato seveda tudi vgraditi v program, mu dati konceptualni model, ki je blizu uporabnikovemu nivoju in njegovim potrebam. Preostale aplikacije, zlasti tiste, ki so namenjene gradnji k uporabniku usmerjenih informacijskih sistemov (po Ingwersenu user-oriented IR approach ali še celovitejši cognitive IR approach / 5 / ) zahtevajo več dela, zlasti interdisciplinarnega, torej tudi več časa, so pa zato njihovi učinki temeljni in globalni. V R&D sferi je prav mesto uporabnika v konceptualizaciji IR interakcije tisti ključni element, ki je IR raziskovalce razdelil na dva tabora (David Ellis / 6 / govori celo o dveh (semi)paradigmah v informacijski znanosti).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani