Korpus bibliotekarstva

Kristan, Slavka: PREDŠOLSKA BRALNA ZNAČKA "MAVRIČNA RIBICA" IN NJEN VPLIV NA KASNEJŠE BRALNE NAVADE. Knjižnica 41 (1997) 4, stran 105-122, poved 284 v sobesedilu:

Pravijo tudi, da niso imeli prevelikih težav z učenjem branja. Ugotovitve učiteljev, ki poučujejo učence, ki so v predbralnem obdobju osvojili bralno priznanje Učitelji menijo, da se učenci, ki so že v predšolskem obdobju radi segali po knjigah, hitreje naučijo brati, bolje razumejo prebrano besedilo, so bolj komunikativni, sproščeni pri govoru in prijavnem nastopanju, navadno bolje in lepše pišejo, radi nastopajo in rišejo, imajo bogat besedni zaklad, radi pa segajo tudi po periodičnem tisku.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA