Korpus bibliotekarstva

Medved, Ksenija: VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE PREDŠOLSKIH OTROK V KNJIŽNICI . Knjižnica 42 (1998) 1, stran 107-123, poved 102 v sobesedilu:

Primerne so predvsem za zaključni del, ko se lahko več otrok skupaj zbere okoli ene knjige pri igri, kar seveda knjigi in odnosu do knjige doda pri otroku še nekaj pozitivnih točk. Zbirka nastaja na temeljih nakupov v naših založbah in po obisku sejma Bologna po Bologni, ki ga vsako leto organizira Pionirska knjižnica v Ljubljani. 3. Evalvacija Pri evalvaciji oz. vrednotenju dela lahko uporabimo več metod, kot npr. opazovanje otrok, intevju (otrok, staršev, drugih), vprašalnike, pisne izdelke, analize (študijskih video posnetkov, otroških risb, statističnih podatkov, knjige vtisov idr.), vrednotenje (otrok, staršev, vzgojiteljev, drugih), razprave (v skupini vzgojiteljic, staršev), posvetovanja.8 V Knjižnici Grosuplje se uporabljajo naslednje metode: opazovanje otrok, analiza video posnetka, analiza knjige vtisov, vrednotenje otrok, vzgojiteljev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA