Korpus bibliotekarstva

Medved, Ksenija: VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE PREDŠOLSKIH OTROK V KNJIŽNICI . Knjižnica 42 (1998) 1, stran 107-123, poved 16 v sobesedilu:

Vemo, da so slikanice kot zvrst knjige ter otroška poezija ali pravljica kot literarna zvrst otroku doživljajsko dostopne že dosti prej, preden jo je sposoben tudi bralno samostojno obvladati. Zato sodobna mladinska knjižnica sistematično izvaja svoja knjižno vzgojna prizadevanja že za potencialne, bodoče bralce, zavedajoč se dejstva, da ne sme prekoračiti in zanemariti starostnega obdobja, ki je doživljajsko zelo odzivno, pedagoško izredno gnetljivo, obenem pa temeljnega pomena za otrokov nadaljnji duhovni razvoj. Od 5. leta naprej poteka delo s potencialnim bralcem npr. pri urah pravljic in pri drugih oblikah skupinske knjižne vzgoje, ki jih sodobna knjižnica prireja za otroke v predbralnem obdobju.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA