Korpus bibliotekarstva

Dolgan-Petrič, Mojca: STANDARDI IN NORMATIVI V SLOVENSKIH VISOKOŠOLSKIH KNJIŽNICAH MED TEORIJO IN PRAKSO. Knjižnica 42 (1998) 2-3, stran 159-181, poved 117 v sobesedilu:

Pri tem smo seveda naleteli na celo vrsto problemov, znanih v slovenski knjižnični statistiki (Ambrožič, 1997). Pri visokošolskih knjižnicah so to zlasti: 1. nenehno spreminjanje skupnega števila knjižnic zaradi nejasnosti glede statusa (samostojna, pridružena članica univerze, oddelčna ali fakultetna, osrednja knjižnica), 2. neoddani ali slabo izpolnjeni vprašalniki (približne ocene, neizpolnjene rubrike, nelogični podatki), 3. menjavanje definicij (knjižno, neknjižno gradivo; kaj upoštevati kot prihodek knjižnice; štetje periodike v kosih ali po naslovih; kako evidentirati informacijske storitve, potencialni ali dejanski člani knjižnice, itd.) 4. pomanjkanje podatkov o informacijsko-dokumentacijskih storitvah, zato se vse analize v glavnem nanašajo na "klasične" kategorije knjižnične statistike, kot so izposoja, prirast, obisk, itd. Kljub pomislekom o uporabi obstoječih statističnih podatkov je analiza potrdila trende, ki se jih bibliotekarji že vseskozi zavedamo in so znani tudi drugod po svetu (Ambrožič, 1994; Line, 1995,1997).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA