Korpus bibliotekarstva

Jamnik, Tilka: NORMATIVNI POLOŽAJ BIBLIOPEDAGOŠKE DEJAVNOSTI V MLADINSKEM KNJIŽNIČARSTVU. Knjižnica 42 (1998) 2-3, stran 71-94, poved 23 v sobesedilu:

Knjižničarji moramo poznati gradivo, da o njem lahko svetujemo porabnikom, posebno otroke pa motiviramo za knjižnico, gradivo in za branje tudi z bibliopedagškim delom. Slovensko mladinsko knjižničarstvo je razvilo vrsto bibliopedagoških oblik za knjižno in knjižnično vzgojo mladih obiskovalcev: kot prispevek k motiviranju za branje in kot prispevek, dopolnilo in razširitev sodobno imenovanega informacijskega opismenjevanja, kar je sicer naloga šolske knjižnice. Da bi pokazali, kakšno bogastvo oblik je to, predvsem v pripravi in izvajanju, vam predstavljamo odgovore 60 osrednjih SIK iz naše ankete o izvajanju bibliopedagoških oblik in še posebej o "uri pravljic" in "igralni uri s knjigo" (za otroke do 9. leta starosti) ter o "pogovorih o knjigah" (za otroke nad 10. let).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA