Korpus bibliotekarstva

Jamnik, Tilka: NORMATIVNI POLOŽAJ BIBLIOPEDAGOŠKE DEJAVNOSTI V MLADINSKEM KNJIŽNIČARSTVU. Knjižnica 42 (1998) 2-3, stran 71-94, poved 56 v sobesedilu:

V pripravi na temeljitejše spremembe predlagamo, da bi časovno omogočili, finančno ovrednotili in standardarizirali t.i. "bralne ure" in oblike bibliopedagoškega dela (priprave in izvedbe oblik), kijih izvajajo knjižničarji v mladinskih oddelkih splošnih knjižnic in so dobra osnova, da na njih vnaprej razvijamo sodobnejše oblike knjižne in knjižnične vzgoje. 2. Študij bibliotekarstva, tečaje za pripravo na strokovne izpite, začetne knjižničarske tečaje in druge oblike dopolnilnega in permanentnega izobraževanja knjižničarskega kadra bi bilo potrebno dopolniti in posodobiti z nekaterimi psihološkimi, pedagoškimi in andragoškimi znanji, poleg tega pa z vsebinami kot so npr. svetovna in slovenska književnost, tudi mladinska književnost, študij medijev idr., da bi knjižničarji bolje poznali in vrednotili knjižnično gradivo in da bi bili bolje usposobljeni za svetovalno- izobraževalno delo ter komuniciranje z bralci. 3. Vsekakor pa bi bila potrebna tudi močnejša povezava med odgovornimi republiškimi centri pri NUK in na Zavodu RS za šolstvo in šport ter predstavniki mladinskih oddelkov splošnih knjižnic in šolskih knjižnic.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA