Korpus bibliotekarstva

Marinko, Irena: IZOBRAŽEVANJE BIBLIOTEKARJEV V SLOVENIJI. Knjižnica 42 (1998) 4, stran 43-71, poved 598 v sobesedilu:

Naš diplomski študij je enakovreden, v marsikaterem pogledu pa celo boljši kot terciarni študij na tujih fakultetah, medtem ko sta magisterij in doktorat raziskovalna in ne običajna strokovna programa. Predmet Kognitivna psihologija prispeva teoretske osnove za proces iskanja informacij v celoti, ki so nujne za uspešno delo informacijskega posrednika in izobražujejo bodoče bibliotekarje za učinkovitejšo interakcijo z informacijskim sistemom. Tudi preostali predmeti, ki obravnavajo človeške dejavnike (Študij uporabnikov, Knjižnični management, Metodika bibliotekarskega komuniciranja, Razvojna psihologija) prispevajo k uspešnejšemu procesu iskanja informacij in dajejo osnovo za prihodnost, v kateri naj bi bolj upoštevali človeka.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA