Korpus bibliotekarstva

Steinbuch, Majda: INFORMACIJSKA PISMENOST IN KNJIŽNIČNA INFORMACIJSKA ZNANJA V GIMNAZIJI. Knjižnica 43 (1999) 1, stran 75-106, poved 102 v sobesedilu:

Knjižničarji so kompetentni strokovnjaki za organizacijo in pridobivanje informacij, ki so za pouk vitalno pomembne, učitelji pa pri tem sodelujejo z njimi. Ocenjevanje in komunikacija informacij sodita v domeno strokovnjakov posameznih strok, zato te vrste spretnosti vodijo učitelji, knjižničarji pa jim pri tem lahko pomagajo, predvsem pri splošnejših znanjih. 2 v znanju aviomalične uporabe kataloga, kar pomeni, da knjižničar pri knjižnični vzgoji lahko nauči učence uporabljali kalalog, v učnem procesu pa se bo naučil, kdaj in zakaj ga je potrebno uporabili (Novljan, 1996, 32) Novljanova prav tako ugotavlja, da vključujejonekateri izobraževalni sistemi knjižnice v program informacijske pismenosti šele na visoki stopnji. To je pomanjkljivost posameznih izobraževalnih sistemov, saj se morajo informacijske spretnosti, kakor smo že ugotovili, razvijati skozi daljše obdobje, da bodo postale trajne.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA