Korpus bibliotekarstva

Steinbuch, Majda: INFORMACIJSKA PISMENOST IN KNJIŽNIČNA INFORMACIJSKA ZNANJA V GIMNAZIJI. Knjižnica 43 (1999) 1, stran 75-106, poved 107 v sobesedilu:

Martina Šircelj in Ignac Kamenik sta pripravila teze za delo teh knjižnic. Ti standardi predstavljajo zelo napredne smernice za delo šolskih knjižnic, saj so prilagojeni ciljem izobraževanja in so redek strokovni dokument, ki za ustrezno strokovno usposobljenost knjižničarjev navaja poleg knjižničarske strokovne izobrazbe tudi poznavanje temeljev sodobnega družboslovja, osnove psihologije, pedagogike, metodike in didaktike ter sociologije medijev (Novljan, 1996). Avtorja sta konkretizirala tudi program knjižničnevzgoje in vzgoje uporabnika informacij, ki vodi uporabnika od usposobitve učenca za takojšnjega uporabnika knjižničnihstoritev v šolski knjižnici novega tipa do izoblikovanja samostojnega uporabnika informacij, ki jih bo znal ne le uporabljati, temveč tudi izbirati in zahtevati (Šolska, 1980 : 5).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA