Korpus bibliotekarstva

Steinbuch, Majda: INFORMACIJSKA PISMENOST IN KNJIŽNIČNA INFORMACIJSKA ZNANJA V GIMNAZIJI. Knjižnica 43 (1999) 1, stran 75-106, poved 116 v sobesedilu:

Pri tem procesu pa je pomembno tudi to, da se spremenijo metode učiteljevega dela, za kar pa bo nujno potrebno sodelovanje knjižničarja (Novljan, 1998 : 20). Člani predmetne kurikularne komisije za šolske knjižnice so zato sestavili učni načrt splošnoizobraževalnih knjižničnihinformacijskih znanj (KIZ) za srednje šole, ki izhajajo iz temeljnih ciljev vzgojno-izobraževalnega dela in poudarjajo posameznikovo svobodo, njegovo ustvarjalno aktivnost in odgovornost za odločitve in ravnanja. KIZ zajemajo vse elemente informacijske pismenosti, s poudarkom na uporabi knjižnice (Knjižnična, 1998 : 2).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA