Korpus bibliotekarstva
Steinbuch, Majda: INFORMACIJSKA PISMENOST IN KNJIŽNIČNA INFORMACIJSKA ZNANJA V GIMNAZIJI. Knjižnica 43 (1999) 1, stran 75-106, poved 25 v sobesedilu:
V Izhodiščih kurikularne prenove (1996) lahko preberemo, da so cilji prenove postavljeni tako, da ohranjamo kakovostne rešitve v sedanjem izobraževalnem sistemu, istočasno pa se odzivamo tudi na razvojne tokove, ki bodo pomembno vplivali na vsebino in način izobraževanja v Sloveniji. Razvojne spremembe narekuje zlasti prehod v poindustrijsko razvojno fazo, v kateri temelji proizvodnja na znanju in inovacijah ter na visoko zahtevnih in hitro spreminjajočihse tehnologijah, posebej informacijskih, ko informacija postane proizvod, od katerega sta odvisna konkurenčnostin prežive*. Zato mora izobraževanje posredovati tako znanje, ki omogoča hitro nadgrajevanje in dopolnjevanje glede na potrebe poklicnega in zasebnega življenja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani