Korpus bibliotekarstva

Bon, Milena: VLOGA BIBLIOTEKARJA PRI RAZISKOVALNEM DELU V ŠOLI. Knjižnica 43 (1999) 2-3, stran 213-223, poved 47 v sobesedilu:

Dijaki v srednji šoli nadgrajujejo knjižnična informacijska znanja, pridobljena v osnovni šoli. S knj ižničarjevim predhodnim preverjanjem znanja spoznavajo nova znanja in poglabljajo že znane vsebine. 3. 2 Splošni cilji knjižničnih informacijskih znanj Dijaki sprejemajo, doživljajo in razumevajo informacijska znanja kot funkcionalne spretnosti, bistvene za aktivno, racionalno pridobivanje kvalitet- 1 Knjižnična informacijska znanja in opredelitev le teh sta dokumenta online, povzeta z interneta, na spletni strani MŠŠ. URL naslov je naveden pri uporabljenih virih. nega znanja ter razvijanja sposobnosti in spretnosti na različnihpodročjihza vseživljenjsko in samostojno učenje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA