Korpus bibliotekarstva

Matić-Zupančič, Jadranka: POTREBE GLUHIH IN NAGLUŠNIH KOT IZHODIŠČE ZA OBLIKOVANJE STORITEV JAVNE KNJIŽNICE. Knjižnica 43 (1999) 2-3, stran 77-91, poved 146 v sobesedilu:

Želijo si svojega kotička ali oddelka. Želijo si uspešne komunikacije z bibliotekarjem, ki bo skrbel za realizacijo njihovih posebnih potreb. želijo si, da bi se naučili njihovega materinega znakovnega jezika in da bi ne čutili barler in težav pri komumkaciji s slišečimi v polnočutnem okolju. želijo si, da bi jih upoštevali, da jih ne bi zaničevaliin da ne bi stalno kontrolirali referenčnih procesov, kot to počnemo z vsemi uporabniki. Eden od predlogov za naše delo z gluhimi in naglušnimi uporabniki, ki prihaja Z njihove strani, govori o tem, da naj bi vsaj v nekaterih večjih knjižnicah uvedli kotiček za gluhe in naglušne uporabnike in s tem močno približali zanimanje za branje tudi njim - seveda s tehničnimi in ostalimi pripomočki, ki bi olajšali komunikacijo in možnost izbire pri posredovanju gradiv in najrazličnejšihinformacij.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA