Korpus bibliotekarstva

Snoj, Boris; Petermanec, Zdenka: KAKOVOST KNJIŽNIČNIH STORITEV - PREPUSTIMO SODBO UPORABNIKOM!. Knjižnica 43 (1999) 2-3, stran 27-48, poved 287 v sobesedilu:

Ključni kriteriji za vrednotenje kakovosti storitev, ki jih upošteva SERVQUAL, so: fizična podpora, ki zajema stanje, videz, usklajenost in raznovrstnost prostorov, opreme, okolja, zaposlenih, promocijskih materialov; zanesljivost pomeni sposobnost, da obljubljeno storitev zanesljivo in natančno izvedemoi odzivnost pomeni pripravljenost pomagati pri reševanju neke naloge; zaupanje - znanje in uslužnost zaposlenih vlivata zaupanje in samozavesti empatija - skrbna pozornost, namenjena posamezniku. Ponovno velja poudariti, da uporabniki zahtevajo od knjižničarjev, naj ne enačijo kakovosti zgolj z velikostjo zbirke, njeno raznolikostjo in ažurnostjo. 6 Zaključek Splošno znane opredelitve dejavnosti, poslanstva in vloge knjižnic so v družbi zacrtane. Nihče več si ne beli glave o tem, da knjižnice morajo obstajati.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA