Korpus bibliotekarstva

Steinbuch, Majda: VLOGA ŠOLSKEGA KNJIŽNIČARJA PRI UVAJANJU DIJAKOV V RAZISKOVALNO DELO NA GIMNAZIJI. Knjižnica 43 (1999) 2-3, stran 225-240, poved 112 v sobesedilu:

Preglednica 3: Raziskovalna naloga v času gimnazijskega izobraževanja Pri tem vprašanju so vsi soglasno izjavili, da bi moral vsak gimnazijec v času rednega izobraževanja na gimnaziji napisati vsaj eno daljŠO nalogo, torej tudi tisti trije, ki so pri prejšnjem vprašanju menili, da je uvajanje dijakov v raziskovalno delo stvar dodatne dejavnosti za tiste, ki se želijo s tem ukvarjati. Pri tem so verjetno pozabili, da je potrebno za uspešno napisano seminarsko nalogo obvladati postopke poizvedovanja in raziskovanja in imeti za to razvite določene raziskovalne spretnosti, ki pa ne pridejo same od sebe, ampak se jih morajo dijaki naučiti, pri tem pa jim morajo učitelji in knjižničarjipomagati. 3.1.4 Kakšno je vaše mnenje o vlogi šolskega knjižničarjapri raziskovalnem delu v šoli? Preglednica 4: Vloga šolskega knjižničarjapri raziskovalnem delu v šoli Anketirani učitelji II. gimnazije priznavajo knjižničarjukar pomembno vlogo pri raziskovalnem delu v šoli.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA