Korpus bibliotekarstva

Steinbuch, Majda: VLOGA ŠOLSKEGA KNJIŽNIČARJA PRI UVAJANJU DIJAKOV V RAZISKOVALNO DELO NA GIMNAZIJI. Knjižnica 43 (1999) 2-3, stran 225-240, poved 45 v sobesedilu:

Knjižnica, ki omogoča samostojno učenje in raziskovanje, je možna le v šoli, ki spodbuja neodvisno učenje in kjer je v središču učenec. Knjižnica je v šoli, ki spodbuja raziskovanje (Niikaugas in Uine, 1995), torej takšna: - pri stilu poučevanja je poudarek na učenju, glede na kurikulum obstaja izrecna povezava s knjižnico, ki sodeluje tudi v načrtovanju, pri dejavnosti knjižnice je poudarjeno načrtovanje, v katerem sodelUjejo učitelji in knjižničar, knjižnične zbirke so raznolike, v šolski knjižnici mora biti tudi možnost izdelave lastnih gradiv, učitelji so vanjo vključeni tako, da jim knjižnica pomeni center poučevanja, učitelji gledajo na knjižničarjakot na kolega, saj sta enakopravna sodelavca, učitelji jo vidijo kot pomembno okolje za učenje, učencem nudi prostor, kjer je možno neodvisno učenje, knjižničar pa jih vodi tudi proti zunanjim informacijam, omogoča samostojno učenje. 1.2 Šolski knjižničar pri uvajanju dijakov v raziskovalno delo na gimnaziji Šolski knjižničar ima pomembno vlogo pri uvajanju dijakov v raziskovalno delo. S programom knjižničnihinformacijskih znanj se šolski knjižničar že od 1. letnika dalje vkljUČi v različne faze raziskovalnega procesa, knjižničar dijakom in mentorjem lahko pomaga pri iskanju teme raziskovanja, pri iskanju, izboru, uporabi in ocenjevanju informacijskih virov, pri dokumentaciji pisanja, ki vključuje citiranje in bibliografijo, ter pri predstavljanju.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA