Korpus bibliotekarstva

Fras, Sabina: ODNOSI Z JAVNOSTMI - ORGANIZIRAN PRISTOP K OBLIKOVANJU IDENTITETE SPLOŠNE KNJIŽNICE. Knjižnica 43 (1999) 4, stran 41-58, poved 33 v sobesedilu:

Odnose z javnostmi lahko izvajamo na osnovi osmih osnovnih programov (Gruban, Verčič in Zavrl, 1997, str.11): neposredna podpora najvišjemu vodstvu organizacije, odnosi z notranjimi javnostmi, odnosi z vlagatelji in drugimi finančnimi javnostmi, odnosi z vlado, odnosi z lokalno skupnostjo, odnosi z mediji, odnosi s potrošniki/uporabniki, odnosi z mednarodno javnostjo. Ali pa prilagodimo izbrana komunikacijska sredstva določenim pomembnim javnostim knjižnice, ki predstavljajo: notranjo javnost vodstvo knjižnice, svet knjižnice, zaposleni v osrednji knjižnici, zaposleni v zunanjih enotah in na terenu zunanjo javnost uporabniki (novi, stalni, potencialni), financerji (na občinski in državni ravni), mediji, sponzorji (določeni dogodki, storitve), poslovni partnerji (nabavni viri - knjigarne, založniki, .. ), kooperanti in konkurenti (Androgoški zavod, Ljudska univerza, kinoteke, gledališča, itd.), vrtci, osnovne in srednje šole, organizacije znotraj stroke doma in v tujini. 2.1. Odnosi z javnostmi in marketing Philip Kotler (Kotler, 1996) opredeli odnose z javnostmi kot sestavni del spleta trženjske komunikacije.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA