Korpus bibliotekarstva

Štular-Sotošek, Karmen: ZAPOSLENI "V PRVIH VRSTAH" KOT KLJUČNI ELEMENT TRŽNEGA KOMUNICIRANJA V KNJIŽNICAH. Knjižnica 43 (1999) 4, stran 31-39, poved 1 v sobesedilu:



ZAPOSLENI "V PRVIH VRSTAH" KOT KLJUČNI ELEMENT TRŽNEGA KOMUNICIRANJA V KNJiŽNICAH Karmen Štular Sotošek, Narodna in univerzitetna knjižnica, Ljubljana Znanstveni članek Abstrakt Prispevek v uvodu predstavi sodobni marketinški koncept, ki si za svoj naravni biotop izbira storitvene dejavnosti, kamor sodijo tudi knjižničarsko-informacijska središča. Najpomembnejša posebnost storitve je človeški faktor, zato avtorica osrednjo pozornost nameni tistemu elementu komunikacijske strategije, ki zadeva komunikacijsko vlogo knjižničarskega osebja, ki neposredno izvaja storitev. Njihov proces izvedbe storitev pomembno določa kvaliteto storitev celotne organizacije.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA