Korpus bibliotekarstva

Bon, Milena: PROGRAMI INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA V DRUGIH DRŽAVAH. Knjižnica 44 (2000) 1-2 , stran 139-159, poved 127 v sobesedilu:

Avtorica namreč domneva, da tudi otroške knjižnice postajajo digitalne in, v skladu s svojim prepričanjem, skuša določiti ter razviti pravila, ki bi otrokom in mladostnikom kar najbolje izpolnila njihove zahteve in ustregla njihovim interesom v prehodnem obdobju. Sklepa, da bo posledica dostopa na internet vsem uporabnikom knjižnice iz knjižničarjev naredila učitelje, ki bodo svoje znanje prenašali na uporabnike pri uspešnem obvladovanju digitalne tehnologije, ne glede na to, ali bo to znanje pridobljeno formalno, preko tečajev uporabe interneta, ali neformalno, na lastno pobudo s samoučenjem. Za to pa je nujno oblikovati pravila, ki bodo zagotavljala uporabnikom tako dostop do informacij kot tudi možnost pridobitve informacijske pismenosti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA