Korpus bibliotekarstva

Bon, Milena: PROGRAMI INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA V DRUGIH DRŽAVAH. Knjižnica 44 (2000) 1-2 , stran 139-159, poved 165 v sobesedilu:

Otrok najbolje dojame vrednost računalnika in njegove uporabe, ko mu dostop do obojega omejimo. Iz tega lahko sklepamo, da bi morale knjižnice za mladostnike ob tem, da jim omogočajo dostop do digitalnih informacij, ki so jih prispevali drugi, otroke skušati pripraviti tudi za oblikovanje novih spletnih strani in katalogov na internetu.

2.1 Pomen formalnega poučevanja informacijskih spretnosti v osnovni šoli Katsuko (1997) opozarja, da je tradicionalno gledano cilj učnega načrta prenesti znanja in podatke od učitelja na učenca, in sicer v smislu čimbolj natančnega učenja podatkov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA