Korpus bibliotekarstva

Ambrožič, Melita: UGOTAVLJANJE USPEŠNOSTI DELOVANJA KNJIŽNIC : VISOKOŠOLSKE KNJIŽNICE (1. DEL). Knjižnica 44 (2000) 3, stran 101-135, poved 55 v sobesedilu:

Razvile so tudi organizacijska načela, ki se upoštevajo še danes (Sapač, 2000, str. 122). Več stoletij pa je moralo preteči, da so visokošolskim knjižnicam priznali vlogo neločljivega dejavnika visokošolskega procesa izobraževanja, raziskovanja in ustvarjanja novega znanja ter njegovega posredovanja novim generacijam. V 20. stoletju so visokošolske knjižnice dobile novo vlogo in naloge, ki so jih terjale spremembe v družbenem okolju, med njimi zlasti večji pomen znanja in informacij, spremembe v izobraževalnih sistemih in v znan-stveno-raziskovalnem delu na univerzah ter nova informacijska in komunikacijska tehnologija.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA