Korpus bibliotekarstva

Eržen, Matjaž: ŠIRITEV KNJIŽNIČNIH STORITEV S PRINCIPI NEPOSREDNEGA TRŽENJA. Knjižnica 44 (2000) 3, stran 87-99, poved 120 v sobesedilu:

Z njimi bi se lahko dogovorili za uporabo njihovega logotipa ali gesla, ki bi ga odtisnili na embalaži, v kateri bi pošiljali gradivo. Prav tako bi se lahko dogovorili s knjigarnami ali založbami na tem področju, ki bi lahko izkoristile pakete za pošiljanje lastnih reklamnih sporočil. 6.3.2 Izdelava embalaže Embalaža ni majhen strošek, zlasti ker vemo, da jo lahko uporabimo le enkrat Za vrnitev gradiva knjižnici bi bralca obremenili z nakupom nove embalaže. Zato predlagam možno rešitev v izdelavi embalaže po naročilu, ki naj bi bila izdelana iz lepenke v različnih velikostih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA