Korpus bibliotekarstva

Eržen, Matjaž: ŠIRITEV KNJIŽNIČNIH STORITEV S PRINCIPI NEPOSREDNEGA TRŽENJA. Knjižnica 44 (2000) 3, stran 87-99, poved 134 v sobesedilu:

Poudarek pri komunikaciji je torej na čim hitrejši odzivnosti knjižnice, poglabljanju stikov z bralcem ter uporabi sodobne tehnologije, tako da dobi bralec vtis, da se knjižnica zanj zanima in ni tako fizično oddaljena.

3.8 Izdelava katalogov Dejstvo je, da postaja kataloška prodaja alternativna oblika distribucije ne le v neposrednem trženju, pač pa jo kot obliko ponudbe in izbora blaga uporabljajo tudi podjetja, ki to blago prodajajo v svojih prodajalnah.
Knjižnice že od svojih začetkov delovanja izdelujejo kataloge, ki jih uporabljajo tako zaposleni kot tudi obiskovalci.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA