Korpus bibliotekarstva

Kovář, Barbara: PREDSTAVIMO SE JAVNOSTI : SPLET ORODIJ TRŽNEGA KOMUNICIRANJA V SPLOŠNI KNJIŽNICI. Knjižnica 44 (2000) 3, stran 67-86, poved 116 v sobesedilu:

Model AIDA nam pomaga pri strukturiranju oglaševalske komunikacije. Pri oblikovanju vsebine pa nam lahko pomaga znana ideja ameriškega oglaševalskega zanesenjaka Rosserja Reeves-a, ki predlaga model "USP"-Unique Sell-ing Proposition, kar bi v prenesenem pomenu lahko prevedli kot "Izpostavljeno kot edinstvena prodajna ponudba": - vsak proizvod mora nuditi na trgu nekaj značilnega (edinstvenega) prav zanj, da lahko upraviči svoj položaj, pojavljanje na trgu; - značilnost mora biti dovolj močna, takšna, ki prepriča uporabnike, daje proizvod primeren za zadovoljitev njihovih potreb bolj kot katerikoli drug; - vse promocijske aktivnosti morajo biti usmerjene k predstavljanju te značilnosti na enostaven način (Hill, 0'Sullivan in 0'Sullivan, 1997, str. 187). Vemo, da bo npr. nova knjižnica odprta tudi v soboto popoldan, da ponujamo bogato zbirko zgoščenk z različnih področij, ki jih lahko v mediateki uporabniki individualno poslušajo ali si jih izposodijo na dom, da ponujamo vsak dan sveže informacije z borze, da lahko za tematsko razstavo o varstvu okolja v našem mestu ponudimo posebna strokovna vodstva za osnovne šole, srednje šole, študente itd.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA