Korpus bibliotekarstva

Kovář, Barbara: PREDSTAVIMO SE JAVNOSTI : SPLET ORODIJ TRŽNEGA KOMUNICIRANJA V SPLOŠNI KNJIŽNICI. Knjižnica 44 (2000) 3, stran 67-86, poved 39 v sobesedilu:

VKotlerjevem prevodu (Kotler, 1996, str. 596) sta kot enakovredna uporabljena termina promocijski splet in splet trženjskih komunikacij. Strokovnjaki na področju trženja v Sloveniji te izraze še usklajujejo. 1 Proizvod lahko po Kotlerju (Kotler, 1975) definiramo kot karkoli, kar lahko ponudimo trgu in bo vzbudilo pozornost in potrošnjo, vključuje pa fizični proizvod, uslugo ali storitev, osebnost, prostor, organizacijo, idejo itd., v splošni knjižnici pa lahko vključimo tudi informacijo, prireditev, dejavnost itd. V okviru promocije je pomembno načrtovanje in oblikovanje promocijskih orodij (orodij tržnega ali trženjskega komuniciranja), ki omogočajo sporazumevanje z različnimi ciljnimi skupinami uporabnikov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA