Korpus bibliotekarstva

Kovář, Barbara: PREDSTAVIMO SE JAVNOSTI : SPLET ORODIJ TRŽNEGA KOMUNICIRANJA V SPLOŠNI KNJIŽNICI. Knjižnica 44 (2000) 3, stran 67-86, poved 52 v sobesedilu:

Kotler (1996, str. 597) in Devetak (1999, str. 118) navajata, da oglaševanje zajema radijske, televizijske in tiskane oglase, zunanjo in notranjo embalažo, brošure in knjižice, lepake in zgibanke, najrazličnejše imenike, oglasne deske, audiovizualne materiale, simbole, logotipe, filme, panoje, oglasne deske, displeje itd. Po Potočniku (1996, str. 236) in Devetaku (1999, str. 129) oglaševalska sporočila izražamo v oglaševalskih sredstvih (npr. radijski oglas, ki predstavlja novo ponudbo v splošni knjižnici, ali plakat, ki oglašuje informacijski center za mladostnike), prenašamo pa jih preko oglaševalskih posrednikov (medijev) (npr. radijske postaje, oglasni steber). - Odnosi z javnostmi in publiciteta.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA