Korpus bibliotekarstva

Kovář, Barbara: PREDSTAVIMO SE JAVNOSTI : SPLET ORODIJ TRŽNEGA KOMUNICIRANJA V SPLOŠNI KNJIŽNICI. Knjižnica 44 (2000) 3, stran 67-86, poved 63 v sobesedilu:

- Neposredno trženje (direktni marketing) zajema trženje po telefonu, elektronsko trženje, neposredno pošto itd. V splošni knjižnici lahko dobre lastnosti tega orodja (sporočilo je osebno, namenjeno in ponujeno točno določeni osebi) uporabljamo pri pošiljanju vabil, prijavnic in drugega informacijskega materiala uporabnikom na dom, pri telefonskem obveščanju uporabnikov in drugih predstavnikov javnosti o prispelem gradivu ali prireditvi itd. Predstavljajmo si, da v splošni knjižnici organiziramo prireditev ali dejavnost, za katero imamo na temelju raziskave trga in strateškega plana proizvod definiran (naš proizvod je na primer nova knjižnica, posvetovanje, informacijski servis), oblikovano morebitno ceno, organizirano distribucijo in primerne fizične pogoje ter usposobljen kader. Naša nadaljnja naloga je načrtovanje, organiziranje in izvajanje tržnega komuniciranja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA