Korpus bibliotekarstva

Štular-Sotošek, Karmen: STRATEŠKO MARKETINŠKO NAČRTOVANJE V KNJIŽNICI. Knjižnica 44 (2000) 3, stran 55-65, poved 111 v sobesedilu:

Denimo, da se odloči za študijsko delo, ki ga spet lahko zadovolji na več načinov: piše seminarsko nalogo, prebira gradivo ali nabira ustrezno literaturo (konkurenca na ravni zadovoljevanja potreb). Če se odloči za nabavo literature, se pojavi vprašanje, ali bo šel ob 21.00 na Amazonovo elektronsko knjigarno, prosto brskal po internetu ali pa bo obiskal elektronsko čitalnico knjižnice, katere član je (konkurenca na ravni storitve). Če se odloči za slednje, spet lahko izbira med elektronskimi časopisi, ki jih ponujata dve sorodni univerzitetni knjižnici (konkurenca na ravni podjetja).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA