Korpus bibliotekarstva

Verlič, Zdenka; Repinc, Urška: INFORMACIJSKO VEDENJE Z ISKALNO STRATEGIJO. Knjižnica 44 (2000) 4, stran 137-156, poved 252 v sobesedilu:

/.../ Učenci se morajo naučiti misliti smotrno in kreativno, reševati probleme, iskati in ravnati z informacijami ter aktivno komunicirati, da bodo pripravljeni za spreminjajočo se prihodnost. Z obvladanjem informacijskih spretnosti pri reševanju problemov bodo učenci pripravljeni za informacijsko družbo in tehnološko delovno okolje.9 9 Glej: Izjava o položaju informacijske pismenosti, Ameriško združenje šolskih knjižničarjev (AASL) pri Ameriškem knjižničnem združenju (ALA); URL naslov dokumenta: http://www.ala.org/aasl/ positions/ps_infolit.html, citirano 12. okt. 2000.

Informacijsko pismena oseba zna uporabljati knjižnice in druge informacijske sisteme; zna priti uspešno do informacij in jih zna ovrednotiti za reševanje problemov; je sposobna za komunikacijo, študij, branje in učenje (Piciga, 1998).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA