Korpus bibliotekarstva

Novljan, Silva: SPLETNE STRANI SLOVENSKIH SPLOŠNIH KNJIŽNIC. Knjižnica 46 (2002) 1-2, stran 45-59, poved 31 v sobesedilu:

To pričakovanje obojestranske koristi lahko z večjo verjetnostjo uresniči, če opredeli razlog, nujnost svojega početja (določi organizacijske smotre, analizira okolje, oceni svoje prednosti in slabosti; Kotler, 1996, str. 82), pri čemer jo vodijo načela socialnega marketinga (Jančič, 1999, str. 49-5). Tako pri načrtovanju spletne strani posveča pozornost: - poslanstvu, namenu spletne strani: potencialni uporabniki in njihove potrebe, naloge knjižnice/ spletne strani, izdelki, storitve, procesiranje; - informacijski politiki spletne strani: področja, stopnja zahtevnosti, vrste virov, prioritete; 1 Odnos menjave med ljudmi, marketinški koncept, ki ne zadovoljuje samo potreb uporabnikov knjižnic, ampak širšega kroga javnosti, opravičujejo knjižnice s svojo poslovno aktivnostjo že s klasično ponudbo svojih izdelkov in storitev. Če tudi nima uporabnik neposrednega menjalnega odnosa s knjižnico, ga ima preko ustanovitelja, ki financira njeno delovanje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA