Korpus bibliotekarstva

Čuden, Robert: RAZUMEVANJE PREDMETNIH OZNAK PRI ŠTUDENTIH BIBLIOTEKARSTVA. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 291-303, poved 27 v sobesedilu:

Razlog je v tem, da so študenti 4. letnika že uspešno (eni bolj, drugi manj) opravili preizkus znanja o predmetnih oznakah v okviru predmeta Klasifikacija 2, študentje ostalih letnikov pa še ne. Podrobnejša raziskovalna vprašanja o razumevanju predmetnih oznak bodo: - kakšne so in kje se pojavijo razlike med študenti četrtega in študenti ostalih letnikov; - ali so razlike med študenti 1., 2. in 3. letnika; - kaj bi bilo potrebno storiti, da bi uporabniki bolje razumeli predmetne oznake? 4 Rezultati ankete 4.1 Pomen primerov predmetnih oznak v anketi Pomen primerov predmetnih oznak, uporabljenih v anketi, je bilo potrebno definirati pred začetkom izvedbe ankete. Pomen predmetnih oznak je določila predavateljica doc. dr. Alenka Šauperl.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA