Korpus bibliotekarstva
Čuden, Robert: RAZUMEVANJE PREDMETNIH OZNAK PRI ŠTUDENTIH BIBLIOTEKARSTVA. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 291-303, poved 27 v sobesedilu:
Razlog je v tem, da so študenti 4. letnika že uspešno (eni bolj, drugi manj) opravili preizkus znanja o predmetnih oznakah v okviru predmeta Klasifikacija 2, študentje ostalih letnikov pa še ne. Podrobnejša raziskovalna vprašanja o razumevanju predmetnih oznak bodo: - kakšne so in kje se pojavijo razlike med študenti četrtega in študenti ostalih letnikov; - ali so razlike med študenti 1., 2. in 3. letnika; - kaj bi bilo potrebno storiti, da bi uporabniki bolje razumeli predmetne oznake? 4 Rezultati ankete 4.1 Pomen primerov predmetnih oznak v anketi Pomen primerov predmetnih oznak, uporabljenih v anketi, je bilo potrebno definirati pred začetkom izvedbe ankete. Pomen predmetnih oznak je določila predavateljica doc. dr. Alenka Šauperl.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani