Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha: MEJE RASTI: NEKAJ KORAKOV K METODOLOGIJI RAZISKOVANJA KNJIŽNEGA ZALOŽNIŠTVA. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 43-63, poved 100 v sobesedilu:

Vsi šolski založniki zato svoje trženjske napore usmerjajo predvsem v delo z učitelji, ne glede na to, da potem večino knjig fizično prodajo skozi knjigarne. Skozi vse te specifičnosti so se šolski založniki razvili v samosvojo uredniško in prodajno-založniško subkulturo, ki zahteva samostojno obravnavo, in se z ostalimi založniki praviloma srečuje le v tiskarnah in knjigarnah, kjer s svojim deležem prometa predstavlja pomembnega poslovnega partnerja tako prvim kot drugim, in so s tem eden pomembnih garantov njihovega obstoja. To pa seveda pomeni, da zmanjšano povpraševanje v tej založniški podzvrsti, kot ga generirata zmanjševanje števila otrok in delovanje šolskih skladov, posredno vplivata tudi na razvoj vse tiste infrastrukture, ki je nujna za normalno delovanje celotnega knjižnega založništva: upad prodaje učbenikov posledično pomeni manjši promet v knjigarnah, zaradi česar imajo te še manj sredstev za svoj razvoj - in s tem tudi manj razlogov za svoj nastanek in obstanek.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA