Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha: MEJE RASTI: NEKAJ KORAKOV K METODOLOGIJI RAZISKOVANJA KNJIŽNEGA ZALOŽNIŠTVA. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 43-63, poved 121 v sobesedilu:

Zato lahko domnevamo, da za mnoge knjižni klub ni pomenil le možnosti za cenejšo pot do knjige, tako kot je to v zahodni Evropi, ampak tudi svojevrsten nadomestek za knjigarniško prodajo. Ali, če vse skupaj povzamemo, če dobršen del prebivalcev Slovenije živi predaleč od knjigarn, da bi v njih lahko redno kupovali knjige, je založniška industrija na to reagirala racionalno in inventivno - in bodisi s pomočjo zastopnikov ali pa s pomočjo knjižnega kluba, vsem tem ljudem knjižno ponudbo tako rekoč prinesla na dom 20 . Zato velja tvegati sklep, da številne prodajne poti, tako značilne za slovensko knjižno založništvo, niso (samo) posledica nesposobnosti, da bi v Sloveniji razvili dostojno knjigarniško mrežo, ampak so povezane predvsem z nekaterimi demografskimi posebnostmi Slovenije.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA