Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha: MEJE RASTI: NEKAJ KORAKOV K METODOLOGIJI RAZISKOVANJA KNJIŽNEGA ZALOŽNIŠTVA. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 43-63, poved 122 v sobesedilu:

Ali, če vse skupaj povzamemo, če dobršen del prebivalcev Slovenije živi predaleč od knjigarn, da bi v njih lahko redno kupovali knjige, je založniška industrija na to reagirala racionalno in inventivno - in bodisi s pomočjo zastopnikov ali pa s pomočjo knjižnega kluba, vsem tem ljudem knjižno ponudbo tako rekoč prinesla na dom 20 . Zato velja tvegati sklep, da številne prodajne poti, tako značilne za slovensko knjižno založništvo, niso (samo) posledica nesposobnosti, da bi v Sloveniji razvili dostojno knjigarniško mrežo, ampak so povezane predvsem z nekaterimi demografskimi posebnostmi Slovenije. Cena, ki so jo slovenski založniki plačali za prilagoditev na te razmere, pa je seveda visoka, saj so morali, če drugega ne, v svojih založniških pogonih razviti bolj obsežno prodajno službo kot njihovi kolegi v zahodni Evropi, zaradi česar poslujejo z bistveno višjimi prodajnimi in posledično tudi režijskimi stroški.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA