Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha: MEJE RASTI: NEKAJ KORAKOV K METODOLOGIJI RAZISKOVANJA KNJIŽNEGA ZALOŽNIŠTVA. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 43-63, poved 124 v sobesedilu:

Cena, ki so jo slovenski založniki plačali za prilagoditev na te razmere, pa je seveda visoka, saj so morali, če drugega ne, v svojih založniških pogonih razviti bolj obsežno prodajno službo kot njihovi kolegi v zahodni Evropi, zaradi česar poslujejo z bistveno višjimi prodajnimi in posledično tudi režijskimi stroški. Ali, če smo še bolj konkretein, če denimo založnik na Danskem v svoji prodajni službi potrebuje le ljudi, ki skrbijo za nadzor nad distribucijo knjig v knjigarne in za sklepanje pogodb z distributerji in knjigarnarji, morajo večji slovenski založniki poleg tega prodajnega kanala vzdrževati še mrežo akviziterjev, po možnosti pa še telefonski studio, ter imeti še oddelek za prodajo knjig po pošti in internetu - za povrh pa imeti še nekoga, ki vse te dejavnosti koordinira 21 . Zato je povsem na mestu sklep, da so zaradi razvejanosti prodajnih poti, ki jih uporabljajo, prodajni stroški slovenskih založnikov 22 višji kot stroški založnikov v tistih državah, kjer knjige prodajajo zgolj po eni prodajni poti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA